onsdag 10 juni 2009

Alla vill till Hollywood!

Det verkar som att Hollywood fått upp ögonen för Millennium-triologin. Och många verkar vara intresserade av att göra Hollywoodversionen. Jag hoppas verkligen att projektet blir av. Min önskan är att Quentin Tarantino sköter regin och att Johnny Depp spelar rollen som Mikael Blomkvist. Brad Pitt som Mikael Blomkvist och Angelina Jolie som Lisbeth Salander hade också varit en spännande kombination. En jag däremot inte hoppas får spela Blomkvist är George Clooney. Har alltid haft svårt för honom. Dessutom tycker jag att män med fyrkantiga ansiktsdrag är väldigt avtändande. Såg en dokumentär för länge sedan där de kom fram till att män med kantiga ansikten har mycket testosteron. Det kan nog vara en orsak till min avsmak. För testosteronstinna män klarar jag mig utan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar